torsdag 10 september 2009

Dröm om vargar

Gratis är gott och gratis mönster är jätteroligt. Jag har genom åren använt väldigt mycket gratismönster och vill ge något tillbaka, det är därför jag lägger upp mina egna mönster nu när jag blivit så pass bra att jag kan konstruera egna. Men det finns många som är mycket skickligare än mig. Fantastiska WolfDreamer of the Hook till exempel. Hon är en docktillverkare i världsklass som lägger ut sin fan-virkning.

Jag gillar särskilt Mario, Mew, Squirtle, Pichu och Toad.

Men dom här Mario svamparna är nog allt jag klarar av att virka.

3 kommentarer:

  1. Jättetrevlig blogg du har och fina mönster, jag lägger upp dig på min lista

    SvaraRadera
  2. Jag håller med ovanstående, vad roligt att ha hittat hit! Vilka fina mönster du bjuder på! :)

    Jag funderar lite på mönstervirkningen, fäster man de avvikande färgerna så fort man är färdig för raden, eller använder man trådänden även till kommande rader?

    Ha en skön kreativ vecka!

    SvaraRadera
  3. Tack för era uppskattande kommentarer!

    Svartnova, oftast kan man använda tråden även till kommande rader, bara om mönstret gör att det blir väldigt långt att dra tråden klipper jag av och fäster.

    SvaraRadera