måndag 14 mars 2011

Välkommen till virkligheten

En av de första saker jag köpte efter höstens köpstopp var Annika Messings bok Välkommen till Virkligheten. Jag hade höga förhoppningar för jag har följt hennes blogg länge och virkat en del efter hennes mönster. Jag blev inte besviken. Den senaste tiden har det känts lite motigt att virkat amigurumi men Välkommen till virkligheten väckte verkligen passionen igen. Det här är vad jag virkat ur boken hittills:




Gullvad i restgarn. Är mycket nöjd med denna sötis som är bland det mest uttrycksfulla jag virkat. Måste nog göra en myrslok också.


Saurie säger sonen. Garn: Soft Cotton. 


Orm i Muskat. 

4 kommentarer:

  1. Vilka fina saker, har själv lånat boken och ska sätta igång med en muffins snart :)

    SvaraRadera
  2. va duktig du är som klarade köpstoppet, du var verkligen värd boken, finfina saker

    SvaraRadera
  3. vilken söt dinosaurie :)

    SvaraRadera