lördag 18 januari 2014

2013 - Året på stickorna

Jag tyckte att 2013 var ett dåligt år när det gäller handarbete. Att jag inte gjort så mycket. Men när jag tittar igenom bloggen ser jag ju att jag hunnit med en del. 

Strumpor

Jag förälskade mig i strumpstickning och gjorde 4 par Dorm Socks. 


Plus en som passade över mitt gips.


Jag stickade tunna sockar av bambugarn till hela familjen. 





Mössor

Jag stickade och virkade mössor till mig, maken och ena sonen.







Båda barnen fick halskragar




Vantar

Jag stickade vantar med mönster till mig. 


Tre par fingervantar till sonen.




och tumvantar till minstingen. 




5 par lovvikka vantar blev julklappar


Tröjor till barnen




Och lite amigurumi





Det var inte så illa ändå, när man la ihop allt. Jag hoppas på ett ännu kreativare 2014.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar